Sunday, March 6, 2011

Teman Kelab Membaca

 Hi,
Mungkin sejak kebelakangan ini selalu jer keluar review-review novel yang aku baca,memang itu lah aktiviti terkini aku. Cuba nak menyahut cabaran teman2. Kalau tahun lepas aku berjaya habiskan sebanyak 71 buah sepanajng tempoh 9 bulan tanpa membuat sebarang review( sekadar buat catatan ringkas untuk personal reminder tentang buku-buku yang dah dibaca). Hobi membaca novel ni baru jer sangkut dengan aku bulan Mac 2010.Tengoklah tahun ni berapa buah yang dapat dibaca.

TVM untuk teman-teman Kelab Membaca SMKK yang sanggup berkongsi & bertukar-tukar novel dengan aku. Mimah, Jiah, C.Yati,K.Selbia & Ndat (teman yang baru menyertai ), you'll memanglah terbaik bab kongsi-kongsi novel dengan aku ni.Kalau harapkan koleksi novel sendiri, berapa sangatlah koleksi bagi aku yang masih baru ni ada.Diharap usahasama kita dapat diteruskan hehee..

Minggu ni masih menunggu pesanan novel2 dari JS. Tak sabar rasanya. Nasib baik minggu lepas pesanan teman tu & aku sendiri dah sampai beberapa buah. Tapi dah habis jugak dibaca. Sabar jer lah dulu.

Ok, harap-harap Cabaran 50 Buah Buku 2011 ini akan berjaya dicapai by the end of this year. Kalau tak pun, biarlah aku menjadi teman yang sekadar memeriahkan cabaran ini. :)


http://loveLovely.flashwidgetz.com

No comments:

Post a Comment