Sunday, February 24, 2013

Enjoy PYPAC sambil dengar lg ni ...



" Wajarkah kita insan kerdil menghukum setiap perbuatan serta kekurangan orang lain ?"

Hello, dah selesai membaca PYPAC.Terasa berbaloi menunggu dengan sabar.Karya tidak mengecewakan dan berjaya membuatkan degupan jantung tidak menentu.Sesiapa yang telah membaca di blog penulis sudah pasti ada bayangan sikit2 rupa K-Kin & Bunga.So sweet hehhee.

Terharu sangat melihat kegigihan Karl cuba menambat semula hati Bunga yang pernah dihancurkannya 7 thn yang lampau. Dasar playboy & kasanova terlampau,sampaikan boleh lupa kepada gadis yang pernah dirosakkan.Nasiblah Bunga memang pernah mencintai Karl dari dulu dan rasa cinta itu masih bersisa walau sehebat mana benci yng cuba disemai terhadap Karl Hakimi.Kerja mendapatkan semula Bunga tidaklah mudah kerana disebabkan Karl Bunga dibuang keluarga,disebabkan dia juga Bunga menanggung malu yang bukan sedikit.Malah disebabkan dia,Bunga menjadi seorang Ibu yang bertindak kejam meninggalkan bayinya.Malah kehadiran Elman, tauke emas lebih menyulitkan usaha Karl mendapatkan Bunga.

Namun usaha Karl yg tidak mengenal putus asa & kerana hatinya memang sudah seikhlasnya mencintai Bunga, akhirnya mereka tetap bersatu.Walau dilempang menggunakan selipar Jepun, Karl tetap tersenyum kerana itulah kenangan manis baginya yang tidak pernah mengingati Bunga sepanjang 7 thn dia meninggalkan Bunga mengusung kebencian terhadapnya yg tidak berkesudahan.

Kesimpulannya ,karya Acik Lana memang saya suka.Mungkin ada yang tak suka, semua itu bergantung dengan selera masing-masing. Tidak perlu nak pertikaikan.
Jangan dicari di kedai buku sebab anda memang tidak akan jumpa novel ni.Novel ni dah namanya Limited Edition jadi naskah pun terhad hehehee...
http://loveLovely.flashwidgetz.com

No comments:

Post a Comment