Wednesday, January 25, 2012

My First Novel For 2012

 Hi, lamanya dah tak update novel terbaru dibaca. Memang sejak seminggu dua ni agak membingungkan dengan macam-macam kerja. Namun cuti yang agak panjang membolehkan saya mencuri ruang utuk membaca novel terkini. Maka inilah novel pertama bagi tahun 2012 yang telah dibaca.

Pabila Cinta Memanggilku

Memang permulaan yang sangat menarik untuk tahun 2012. Sebuah kisah yang best dan agak santai. Walaupun saya jarang sangat suka dengan cerita yang menggunakan kata ganti 'aku' tapi dalam novel ini macam ok saja.Kisah Yang Ayesha dan Adam Harith yang sangat sweet hehhee.Cuma ingin sekali saya menyelami hati dan perasaan Adam Harith dengan lebih mendalam. Tetapi walaupun begitu dari tindak-tanduknya kita sudah sedia maklum, Adam memang sangat menyayangi Yang Ayesha.Saya juga ingin sekali mengetahui rahsia hati Amirul Irfan yang bermuka tebal itu,yang tidak pernah serik menyatakan cintanya kepada kekasih adiknya sendiri walaupun telah ditolak berkali-kali. Memang muka tembok.
Bagi yang belum mendapatkan novel ini, memang anda perlu dapatkannya sebagai koleksi.Fresh dan ada kelainan dari segi jalan ceritanya.Sebuah kisah yang best dan tidak membosankan. Yang penting semua wataknya handsome2 dan cantik.
http://loveLovely.flashwidgetz.com

1 comment: