Monday, February 28, 2011

Cabaran 50 Buah Buku

 Hi,
Rasa tak percaya la pulak bila tetiba rasa nak turut serta dalam cabaran 50 Buah Buku 2011 ni. Apabila seorang teman ni cakap tentang cabaran ni, aku hanya angguk2 jer hehee.. tapi entah kenapa tetiba teringinlah nak turut serta. Bukan kerana mengejar hadiah yang ditawarkan kerana aku tahu tak kan mampu nak buat review sebanyak 50 buah novel ni kerana banyak lagi tuntutan2 lain yg turut mengejar untuk disiapkan.
Sekadar untuk menyalurkan apa yang aku rasa tentang novel2 yang dianggap menarik & memang patut dibaca oleh teman2 yang lain. Biasanya memang aku akan hanya muatkan review novel yang best2 & sekiranya berkesempatan saja. Banyak lagi novel2 yg best tak sempat dikongsi disini. Mungkin di lain masa andai ada kesempatan.
So, tengok lah macam mana kesudahan aku dengan Cabaran 50 Buah Buku ni hahaaa...

http://loveLovely.flashwidgetz.com

1 comment: